2018 წლის ივნისში ედი სლიმანმა ვოგთან საუბრისას აღნიშნა,რომ მოდაში დაბრუნების ერთ-ერთი მიზეზი იმ განსხვავებული ესთეტიკის პოპულარობა იყო, რომელმაც პარიზი 2015 წლიდან მოიცვა. 2015 წელს პარიზში ვეტმანი მოხდა, ბალენსიაგაში შემოქმედებითი ხელმძღვანელი შეიცვალა და უეცრად მოდის დედაქალაქში აღარ იმოსებოდნენ ისე, როგორც მაშინ, როცა სლიმანმა სან ლორანი დატოვა. გუშინ ფრანგმა დიზაინერმა სელინის მოდის სახლში მეორე კოლექცია წარადგინა და ეს ზუსტად ის არის, რასაც ვოგთან ინტერვიუს შემდეგ ველოდი, თუმცა პირველი ჩვენებით ვერ მივიღე.

მარტივი, ჩაცმადი, პარიზული სტილი ჯინსებზე ამოცმული მაღალყელიანი ჩექმებით, აბრეშუმის ბლუზებით, ყელსახვევებით, მასიური ქურთუკებით და ტვიდის კაბებით, რომელმაც შესაძლოა რამდენიმე ფრანგული ბრენდი გაგახსენოთ, თუმცა მე მხოლოდ იმაზე მეფიქრება, რომ ამჯერად ედის ქალის სამოსი არ არის მხოლოდ არასრულწლოვანი როკ’ნ როლ ბავშვებისთვის.
კოლექციის ხილვის შემდეგ, თავში ერთი სურათი ამომიტივტივდა, ფრანგული ვოგის რედაქტორები პარიზის მოდის კვირეულზე. სელინის 2019 წლის შემოდგომა/ზამთარი სამოთხეა ფრანგი რედაქტორებისთვის, განსაკუთრებით ემანუელ ალტისთვის.

პარიზის ვოგის რედაქტორები პარიზის მოდის კვირეულზე

ედის შეეძლო ეს კოლექცია 2018 წლის სექტემბერში გამოეტანა და თუ ქებას არ მიიღებდა, წარმოუდგენლად დიდი რაოდენობის ტალახს მაინც აიცილებდა, მაგრამ ასე არ მოიქცა. რატომ ახლა? რამე შეიცვალა და კრიტიკამ იმოქმედა, თუ ეს წინასწარ დაგეგმილი სვლა იყო? პრესას თავი საჯიჯგნად ძალით შეუგდო, რათა ჯერ ყურადღება მიექცია და მეორე კოლექციით ეთქვა,რომ არც ისეთი ამპარტავანია, როგორადაც გამოიყვანეს?
მიკვირს, როცა ‘ედი სლიმანი ხვდება Isabel Marant-ს, Chloé-ს და Celine Vipiana-ს’ ჩემთვის ახალი ჩასუნთქული ჰაერივით არის, მაგრამ სწორედ ასეთი განცდა მაქვს, რაც სადებიუტო კოლექციის კოშმარიდან არის გამოწვეული.
და თუ ქეითი ჰორინის ჩვენებაზე დასწრებასაც გავითვალისწინებთ, შეგვიძლია ვთქვათ,რომ იმედი ჯერ კვლავ არსებობს.

კოლექციის ლინკი